پیش فرض

فروش ویژه و اقساطی خودروی دیگنیتی

دیگنیتی

فروش اقساطی دیگنیتی از جمله تسهیلاتی است که به افراد کمک می کند، تا راحت تر بتوانند این خودرو را از شرکت تیراژه خودرو مهر ایرانیان خریداری کنند. شرکت فروش خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزه خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی دیگنیتی با حداقل پیش پرداخت می باشد. تولید خودروی دیگنیتی توسط گروه خودروسازی بهمن صورت می گیرد. ساخت خودروی دیگنیتی بر اساس استانداردهای روز اروپا در ایران تولید می شود. علاوه بر آنکه دارای استانداردهای آلایندگی یورو 5 از سازمان محیط زیست نیز می باشد.

 

دیگنیتی    مدل خودرو
SFG15T نوع موتور
1500توربو شارژ حجم موتور
149 حداکثر توان موتور
220 حداکثر گشتاور
16 تعداد سوپاپ
CVT اتوماتیک تیپ ترونیک سیستم انتقال سرعت
12.5 شتاب 0 تا 100
7.3 مصرف سوخت ترکیبی

 

 

مزایای خرید اقساطی دیگنیتی

خیلی از افراد به دلیل طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی که خودروی دیگنیتی دارد، خواستار خرید نقد و یا اقساط آن می باشند. در این راستا خدمات فروش اقساطی دیگنیتی، توسط برخی از شرکت های عرضه کننده خودرو ارائه داده می شود. همانطور که میدانید، چند سال اخیر سالانه شاهد افزایش قیمت خودرو و همچنین بی ثباتی بازار خودرو در سطح کشور بودیم. افرادی که قصد خرید اقساطی دیگنیتی دارند ولی تمکن مالی کافی برای خرید نقد این خودرو ندارند، می توانند از تسهیلات فروش اقساطی دیگنیتی که توسط برخی از مجموعه های لیزینگی ارائه می شود، استفاده نمایند.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود. بنابراین افرادی که خواستار خرید خودروی دیگنیتی هستند، متناسب با شرایط مالی برای خرید اقساطی دیگنیتی اقدام می کنند. شرکت های لیزینگی خودرو که مسئول فروش اقساطی خودرو هستند، همواره تلاش می کنند، جهت جلب رضایت مشتریان، شرایط را برای خریداران تسهیل نمایند. بدین وسیله راحت تر بتوانند خودروی مورد پسند خود را با قیمت و شرایط مناسب خریداری کنند.

شرایط فروش اقساطی دیگنیتی در شرکت فروش خودرو بسیار ساده در نظر گرفته می شود. این مجموعه با دریافت حداقل پیش پرداخت، بدون نیاز به ضامن، تحویل فوری خودرو، اقساط متغیر 6 الی 36 ماهه و همچنین ارائه سند بنام خریدار خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را به مشتریان ارائه می دهد. افرادی که قصد خرید اقساطی دیگنیتی دارند، جهت اطلاع دقیق از قیمت و شرایط فروش اقساطی با واحد فروش شرکت فروش خودرو تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *